Kecantikan Wanita – Siti Nurhaliza Memecahkan Rahsia

Apa yang lebih berharga kepada seorang wanita selain dari disayang?

Advertisements
Ramai wanita tak tahu macam mana Dato' Sri Nurhaliza dapat mengekalkan rahsia kecantikan dan keanggunan walaupun sudah berumah tangga dan ada anak.
Dato Sri Nurhaliza – Pengasas produk BeauSiti Simplysiti

Apakah rahsia kecantikan wanita mengikut saranan Dato Siti Nurhaliza?

Dato’ Sri Nurhaliza dapat mengekalkan kecantikan dan keanggunan walaupun sudah berumah tangga dan ada anak.

Tentu ramai isteri yang sentiasa menjaga orang tersayang terutama dan anak-anak dan menyebabkan menjaga diri.

Dengan tugas harian dan menjaga rumah, tentu isteri-isteri terlupa menjaga diri.

Dengan rutian harian yang penuh, tentu isteri takda masa nak bersenam, memilih makanan yang berkhasiat dan berehat.

Jom kita dengar apa kata Siti Nurhaliza mengenai rahsia kecantikan wanita

Siti Nurhaliza Memecahkan Rahsia Kecantikan Wanita

Siti Nurhaliza menerangkan kebaikan meminum minuman kesihatan BeauSiti kepada kaum wanita

Empat Perkara Kecantikan Yang Merisaukan Wanita!

1. Bila Dah Berumur Wajah Makin Kurang Cantik

Wajah makin kurang cantik selalu menjadi kerisauan wanita apabila semakin berumur, tak kiralah dah berkahwin atau anak anak dara atau janda.

Tapi mesti ada cara supaya kelihatan muka cantik tapi tidaklah masa umur belasan tahun kan?

2. Bila Dah Berumur Badan Dah Tak Cantik

Biasalah hukum Alam, bila dah berumur badan akan tak cantik kalau dibiarkan, lebih-lebih lagi dah ada anak.

3. Bila Dah Berumur Macam-Macam Sakit Datang

Penyakit memang datang jika dibiarkan. Darah tinggi, kencing manis, kanser dan sakit jantung adalah normal.

Tapi tak kan nak biarkan, mesti nak berusaha seperti menjaga berat badan dan permakanan.

4. Bila Dah Berumur Nafsu Pun Kurang, Suami Ok lagi

Biasa orang perempuan akan risau jika suami mula nak gatal-gatal. Tapi jangan salah suami je. Cuba cermin diri mungkin ada kekurangan, takkan nak biarkan je.

Minuman Beausiti Membantu Menaikkan Kecantikan Wanita

Empat Khasiat BeauSiti Simplysiti Setiap Wanita Wajib Tahu

Kita ramai wanita yang dah berkahwing pandai jaga diri dan cantik. Ada tu anak dara pun kalah.

Bagi wanita yang rasa ada salah satu dari empat musuh di atas dan mahukan cara mengatasinya, Datin Siti Nurhaliza ada membuat minuman kesihatan yang berdasarkan bahan makanan yang bagus untuk kesihatan.

Pembuatannya berdasarkan penyelidikan dari golongan profesional yang mahir dalam bab permakanan wanita dan hubungannya dengan kecantikan wanita.

Kelebihan bahan-bahan yang digunakan dalam BeauSiti untuk kecantikan wanita

Empat kerisauan wanita dan macam mana BeauSiti boleh membantu kaum wanita.

Cara Meminum Minuman BeauSiti

Minum Beausiti dua kali sehari iaitu pagi dan malam.
Minum BeauSiti dua kali sehari, pagi dan malam

Dua kali sehari, iaitu:

Sebelum sarapan pagi – 7.00 – 8.00 pagi
Selepas makan malam – 8.00 – 11.00 malam

Penerangan ringkas waktu dan cara meminum Beausiti

Cara Minum BeauSiti

Minum dua kali sehari, pagi dan petang – satu camca besar.

Harga BeauSiti

Harga: Semenanjung RM125 + pos RM11 = Jumlah RM135

Harga: Sabah Sarawak RM138 + pos RM15 = Jumlah RM153

Cara Order BeauSiti

Hubungi pengedar Beausiti: Abd Rahaman Rasid

Whatsapp 013 366 1242 – Taip ‘Nak order Beausiti’

Cara Isteri Dapat Harta Sepencarian Tanpa Turun Naik Mahkamah

Cara Mengurangkan Kolesterol Dalam Darah

Advertisements

Sakit Lutut Kanan Macam Mana Nak Pergi Umrah?

Memang tak selesa buat umrah atau haji kalau sakit lutut…

Adakah Anda Seorang Anak Yang Prihatin Terhadap Ibu Bapa? Baca Kesahnya…

“Sakit lutut macam mak nak gi umrah ni, sakit lutut kanan pulak,” kata Salmah kepada ibunya yang lagi seminggu nak buat Umrah.

Tentu bangga apabila anak perempuan nak beli Doxtecream untuk dihadiahkan kepada ibunya yang sakit lutut kanan yang akan buat ibadat umrah dalam 5-6 hari lagi.

Continue reading “Sakit Lutut Kanan Macam Mana Nak Pergi Umrah?”

Senaman Kemut Zakar Mengikur Dr Ismail Tambi

Tontoni video Dr Ismail Tambi mengenai teknik senaman kemut untuk tambah prestasi lelaki

Senaman kemut bila terdengar memang melucukan. Dalam konteks kesihatan seksual lelaki atau wanita, senaman kemut mampu memberi kesan positif dan menakjubkan.

Continue reading “Senaman Kemut Zakar Mengikur Dr Ismail Tambi”

Ekzema Bayi – Cara Hilangkan Dengan Berkesan

Ramai orang cakap Ekzema sukar diubati. Mengapa tidak mencuba formula baru ini?

Dah puas ke klinik dan farmasi dan berhabis wang, ekzema bayi  tidak sembuh…

Ibu bapa mana yang tidak sayangkan anak, terutama bayi yang tidak tahu apa-apa!

Continue reading “Ekzema Bayi – Cara Hilangkan Dengan Berkesan”

Sakit Lutut Ketika Solat, Ada Ubat?

Dapat ubat yang boleh kurangkan sakit pun dah bagus…

Sakit lutut ketika solat, itu masalah yang dihadapi oleh Hajah Ros. Dah puas beliau cari ubat, tetapi takda yang berjaya. Jom kita dengar cerita Hajah Ros.

Hajah Ros – Dulu Sakit Lutut Ketika Solat, Sekarang Dah Ok, Tak Pakai Kerusi Nak Solat

Hajah Ros yang berumur 58 tahun telah mengalami sakit lutut sejak tiga tahun yang lepas. Beliau sakit lutut sebelah kanan.

Hajah ini ingin mencuba krim sakit lutut Doxtecream setelah terbaca di dalam Facebook. Beliau terus membeli satu secara online.

“Dulu saya sembahyang atas kerusi, tapi sejak saya guna Doxtecream ini, saya dah boleh sembahyang macam biasa,” wasap Hajah Ros kepada saya.

“Sekarang nak rukuk dan sujud pun senang, dulu susah nak sujud.”

“Sekarang ni Alhamdulillah, semuanya senang belaka,” ujar Hajah Ros.

Mengikut Hajah Ros, beliau menyapu krim Doxtecream ini dua kali sehari. Waktu pagi dan malam.

Waktu pagi beliau menyapu krim ini masa nak solat Subuh, dan waktu malam ketika nak tidur.

Sejak beliau boleh ke masjid dan solat tak pakai kerusi, ada beberapa orang jemaah wanita bertanya ubat apa yang Hajah Ros pakai.

Beliau berkata, beliau tak makan ubat. “Saya guna ubat sapu je,” ujar Hajah Ros.

“Saya ceritakan pada mereka terus dia tertarik dan terus nak beli”, wasap Hajah Ros kepada saya.

Hari ini beliau beli dua botol lagi, dan satu daripadanya kawan masjid nak beli krim Doxtecream ini.

Bukan sahaja dah boleh solat, bahkan pergi bilik pun senang dan tak sakit lagi. Risau juga Hajah Ros takut terjatuh dalam bilik kerana sakit lututnya itu.

Testimoni Hajah Ros setelah menggunakan krim Doxtecream bagi sakit lututnya
Testimoni – wasap saya dengan Hajah Ros mengenai pengalaman menggunakan krim sakit lutut Doxtecream.

Cara Menggunakan Krim Doxtecream

Hanya tekan di bahagian atas Doxtecream dan kemudian sapu di bahagian lutut.
Picit di bahagian atas untuk keluarkan krim Doxtecream

– Untuk mengeluarkan krim Doxtecream, tekan dan picit beberapa kali botol Doxtecream.

– Letakkan cecair krim Doxtecream di atas tapak tangan.

– Sapukan krim tersebut pada bahagian anggota yang sakit – biasa di kawasan lutut atau mana-mana anggota yang sakit.

Sedikit Mengenai Produk Doxtecream

Krim sakit lutut Doxtecream krim sapuan pada lutut atau sendi yang sakit.
Krim sakit lutut Doxtecream

Doxtecream ialah produk keluaran Malaysia dan mendapat KKM. Doxtecream selamat digunakan kerana ia dari bahan semula jadi.

Bahan utama ialah ekstrak daun ketumpang air dan rerama hijau – tumbuhan yang popular di kalangan orang Melayu sebagai ubat dan minuman mengurangkan sakit sendi dan lutut

Produk ini sudah empat tahun di pasaran. Doxtecream ialah produk hasil penyelidikan syarikat tempatan dan sebuah institut pengajian tinggi tempatan.

Penerangan lanjut mengenai produk ini bolehlah layari di sini:

Cara Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi dan Lutut Dengan Bahan Tradisonal

Ada Yang Sakit Lutut Dan Susah Nak Solat?

Cara Order Krim Sakit Lutut Doxtecream

Mereka yang sakit lutut ketika solat, susah nak rukuk dan sujud boleh mendapatkan stok daripada saya.

Harga: RM90.00
Pos laju & kendalian: RM9.00
Jumlah: RM99

Untuk order klik sini untuk wasap: Saya Nak Order Krim Doxtecream

Atau hubungi saya Rahaman 0133661242 atau abdrahaman@gmail.com

Sakit Lutut Kanan Macam Mana Nak Pergi Umrah?

Cara Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi dan Lutut Dengan Bahan Tradisonal

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini

Ketahuilah Cara Kurangkan Sakit Tumit Kaki

Sakit tumit ialah masalah yang kerap dihadapi oleh mereka yang berusia 40 dan ke atas. Mereka yang mempunyai berat badan berlebihan biasa akan menghadapi masalah yang sama.

Continue reading “Ketahuilah Cara Kurangkan Sakit Tumit Kaki”

Tip Hilangkan Kesan Gigitan Nyamuk-Gatal Kulit Bayi

Tip yang wajib dibaca oleh ibu bapa yang sayangkan bayi!

Kulit bayi lebih mudah menjadi merah dan bengkak apabila digigit nyamuk. Lebih memburukkan, ia biasanya akan meninggalkan kesan parut dan kegatalan yang teramat sangat pada kulit bayi.

Continue reading “Tip Hilangkan Kesan Gigitan Nyamuk-Gatal Kulit Bayi”

Nasihat Untuk Ibu-Bapa Yang Mahu Anak Cemerlang UPSR 2020

Peperiksaan UPSR 2020 dijangka pada bulan September 2020. Adakah anak-anak dan ibu bapa telah membuat persiapan yang rapi mahukan anak capai cemerlang UPSR 2020?

Continue reading “Nasihat Untuk Ibu-Bapa Yang Mahu Anak Cemerlang UPSR 2020”

Daun Ketumpang Air dan Rerama Hijau Boleh Kurangkan Sakit Lutut Sendi

Daun Ketumpang Air dan Rerama Hijau Yang Telah Dikomersilkan Menjadi Doxtecream

Adakah anda tahu pokok Ketumpang Air didapati tumbuh meliar dan telah digunakan secara tradisi bagi mengubat penyakit sendi, sakit lutut dan sebagainya?

Continue reading “Daun Ketumpang Air dan Rerama Hijau Boleh Kurangkan Sakit Lutut Sendi”