Doa sakit lutut dan sakit sendi diamalkan semasa sapu krim Doxtecream

Ini doa sakit lutut yang patut menjadi amalan mereka yang sakit lutut, sakit sendi, sakit betis dan sakit belakang.

Elok sangatlan dengar ceramah ustaz ini pasal doa untuk kurangkan sakit lutut dan sakit pinggang.

Doa ini diambil daripada Al Quran Surah 26 Asy-Syu’araa‘ ayat 130.

Mengikut ustaz di atas, baca di bawah ini sambil menepuk tiga kali di kawasan yang sakit dan sengal sambil mengurutnya ke bawah.

Terjemahan Ayat di atas ialah seperti berikut…

‘Dan apabila kamu memukul atau menyeksa, kamu melakukan yang demikian dengan kejam dan bengis’

Doa sakit lutut dari surah Surah Asy-Syuaraa
Doa sakit lutut yang elok dijadikan amalan kita. Sumber Surah Asy-Syu’araa’, Ayat 130.

Ubat Sakit Lutut – Doxtecream

krim sakit lutut digunakan sambil berdoa supaya sakit lutut sendi hilang
krim sakit lutut ozpure

Di samping berdoa untuk hilangkan sakit lutut, kita boleh berusaha mengurangkan sakit lutut, sakit sendi, sakit betis dan sakit belakang dengan menyapu krim Doxte Cream.

Doxtecream ialah produk keluaran Malaysia dan ia selamat digunakan kerana ia dari bahan semula jadi dan mendapat kelulusan KKM.

Bahan utama ialah ekstrak daun ketumpang air dan rerama hijau – tumbuhan yang terkenal di kalangan orang Melayu sebagai ubat dan minuman mengurangkan sakit sendi dan lutut

Produk ini sudah empat tahun di pasaran. Ia ialah produk hasil penyelidikan syarikat tempatan dan sebuah institut pengajian tinggi tempatan.

Cara Mengguna Krim Sakit Lutut Sambil Membaca Doa AL-Quran Itu

cara menyapu krim sakit lutut doxtecream
cara mengguna atau menyampu krim sakit lutut

– Untuk mengeluarkan krim sakit lutut Doxtecream, tekan dan picit beberapa kali kepala botol Doxtecream.

– Letakkan cecair krim Doxtecream di atas tapak tangan yang bersih.

– Sapukan krim tersebut pada bahagian lutut, peha, betis dan pinggang yang sakit – sambil membaca doa yang diajarkan di atas tadi.

Video Tunjuk Cara Guna Krim Sakit Lutut Doxtecream

Cara Mendapatkan Krim Doxtecream

Untuk mendapatkan krim Doxtecream, boleh hubungi saya 013 366 1242 atau layari pautan di bawah untuk mendapat penjelasan lanjut produk ini.

Sakit Lutut Ketika Solat, Ada Ubat?

Cara Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi dan Lutut Dengan Bahan Tradisonal

Sakit Lutut Kanan Macam Mana Nak Pergi Umrah Dan Haji Minggu Depan

Memang tak selesa buat umrah atau haji kalau sakit lutut…

Adakah Anda Seorang Anak Yang Prihatin Terhadap Ibu Bapa? Baca Kesahnya…

“Sakit lutut macam mak nak gi umrah ni, sakit lutut kanan pulak,” kata Salmah kepada ibunya yang minggu depan nak buat Umrah.

Tentu bangga apabila anak perempuan nak beli Doxtecream untuk dihadiahkan kepada ibunya yang sakit lutut kanan yang akan buat ibadat umrah dalam 5-6 hari lagi.

Sakit lutut kanan dan kiri serta sakit tumit kiri adalah masalah semasa buat haji dan umrah. Jangan lupa bawa Doxtecream - krim sakit lutut,
Sakit lutut dan sakit tumit bagi orang berumur adalah perkara biasa mengerjakan haji dan umrah di mekah dan madinah

Berkali-kali anak perempuan ini mahukan kepastian dari saya samada krim yang dipesan boleh sampai ke tangannya sebelum ibunya pergi ke Mekah minggu depan. InsyaAllah sampai kata saya kepada Salmah.

Akhirnya, krim sakit lutu Doxtecream ini dapat ke tangan anak perempuan ini.

Sesiapa Pun Boleh Sakit Lutut Sakit Tumit Semasa Di Mekah – Terutama Yang Umur 50-an Dan 60-an

Masa umrah haji mesti banyak jalan kaki dan tentu sakit lutut kanan dan kiri serta  tumit. Jangan lupa bawa Doxtecream krim sakit lutut tumit.
Sakit lutut boleh mengganggu buat haji dan umrah. Jangan lupa bawa krim yang boleh redakan sakit lutut dan tumit

Sakit lutut ini paling menderita semasa kita nak bersolat wajib dan sunat semasa di Mekah dan Madinah…

Siapa yang berpengalaman menunaikan ibadat haji dan umrah, tentu setuju kita banyak jalan kaki.

Yang yang tak biasa eksais di Malaysia – khusus yang umur 50-an dan 60-an terasa kepenatannya, lebih-lebih mereka yang sakit lutut dan tumit.

Sampai di Mekah untuk haji dan umrah akan berjalan kaki melakukan tawaf. Jika ramai orang, lagi lama kita tawaf – mungkin sampai sejam atau lebih. 

Semasa di Mekah, mereka yang rajin membuat umrah 4-5 kali tentu lagi banyak berjalan.

Lepas tu, buat sai pun kena banyak berjalan kaki tak kurang 3.5 km pergi balik. Itu sekali sai, kalau 3-4 kali sai lagi banyak berjalan. Tentu sakit lutut – kanan dan kiri.

Semasa di Mekah mereka yang tinggal jauh dari hotel, katakan 500-700 meter dari masjid tentu berjalan kaki. Bayangkan berapa banyak jemaah yang berjalan kaki semasa nak solat Subuh hingga Isya di Masjidilharam.

Itu belum masuk lawatan di sekitar Mekah seperti melawat Bukit Jabal Rahmah dan Jabal Nur yang tentu kena mendaki.

Belum gi shopping-shopping. Aktiviti lawatan itu memang banyak berjalan. Bayangkan yang mereka yang sakit lutut.

Jangan Lupa Bawa Krim Sakit Lutut Doxtecream Semasa Haji Dan Umrah

Doxtecream - krim yang boleh redakan sakit lutut kanan atau kiri.
Krim sakit lutut Doxte Cream harus menjadi kawan semasa di Mekah dan Madinah

Keputusan anak tadi belikan krim sakit lutut Doxtejoint untuk ibunya memang tepat, terutama sakit lutut kanannya.

Krim Doxtejoint ini boleh disapu pada lutut sebelum, semasa dan selepas berjalan semasa tawaf, sai dan lawatan-lawatan di sekitar mekah dan Madinah.

Krim ini mampu meredakan sakit lutut dan ada yang hilang sakit kerana bahan dalam krim Doxtecream mampu menyerap ke dalam lutut dan melegakan rasa sakitnya.

Krim Doxtecream ini dibuat dari ekstrak daun ketumpang air dan rerama hijau. iaitu dua tumbuhan tradisional yang telah digunakan sejak zaman berzaman bagi mengubati sakit sendi, lutut dan sebagainya.

Krim Doxtecream dihasilkan dari penyelidikan sebuah institusi pengajian tinggi tempatan yang menjumpai bahan daun rerama hijau dan pokok ketumpang air mempunyai khasiat bagi mengurang atau menghilangkan sakit sendi lutut.

Mereka yang menggunakan krim Doxtecream juga mengakui ia boleh membantu mengurangkan sakit tangan, sakit belakang dan sakit tumit.

Cara Menggunakan Krim Sakit Lutut Tumit Doxtecream

Cara guna doxtecream ialah dengan tekan bahagian atas botol bagi mengeluarkan krim sakit lutut kanan kiri doxtecream
Hanya tekan beberapa kali bahagian atas Doxtecream bagi mengeluarkan krim

Cara menggunakan krim Doxtecream amatlah mudah. Tekan atau picit beberapa kali di bahagian atas botol Doxtecream, maka terpancutlah krim tersebut.

Letak krim atas tapak tangan dan teruskan sapu di permukaan kulit lutut kanan atau kiri yang sakit. Anda akan rasa berangin dan sunggu selesa. Boleh diulang kegunaannya semasa hendak ke masjid atau pergi melawat.

Boleh bawa botol ini ke dalam beg galas yang kita selendang itu.

Semasa dalam masjid atau di hotel, anda yang nampak ada orang sakit lutut kanan atau kiri boleh tolong sapukan. Besar pahalanya ketika kita berada di Mekah dan Madinah.

Video Cara Guna Krim Doxtecream

cara guna krim sakit lutut doxtecream

Testimoni Krim Sakit Lutut Doxtecream

Anda boleh dengan testimoni menggunakan krim Doxtecream dari salah seorang pelanggan kami.

Testimoni setelah menggunakan krim Doxtecream – sakit lutut pun hilang

Harga Dan Cara Order Doxtecream

Harga:
1 botol RM110 (sudah termasuk kos pos laju satu Malaysia)
2 botol RM200 (sudah termasuk kos pos laju satu Malaysia

Cara Order:
Whatsapp/Sms/Panggil: 013 366 1242 atau klik:
Saya Nak Lebih Info Dan Harga

atau abdrahaman@gmail.com

Pautan relevan:
Cara Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi dan Lutut Dengan Bahan Tradisonal

Ketahuilah Cara Kurangkan Sakit Tumit Kaki

Sakit Lutut Ketika Solat – Ubat Paling Mujarab, Berkesan Dan Selamat?

Dapat ubat yang boleh kurangkan sakit pun dah bagus…

Sakit lutut ketika solat, itu masalah yang dihadapi oleh Hajah Ros. Dah puas beliau cari ubat, tetapi takda yang berjaya. Jom kita dengar cerita Hajah Ros.

Hajah Ros – Dulu Sakit Lutut Ketika Solat, Sekarang Dah Ok, Tak Pakai Kerusi Nak Solat

Hajah Ros yang berumur 58 tahun telah mengalami sakit lutut sejak tiga tahun yang lepas. Beliau sakit lutut sebelah kanan.

Hajah ini ingin mencuba krim sakit lutut Doxtecream setelah terbaca di dalam Facebook. Beliau terus membeli satu secara online.

“Dulu saya sembahyang atas kerusi, tapi sejak saya guna Doxtecream ini, saya dah boleh sembahyang macam biasa,” wasap Hajah Ros kepada saya.

“Sekarang nak rukuk dan sujud pun senang, dulu susah nak sujud.”

“Sekarang ni Alhamdulillah, semuanya senang belaka,” ujar Hajah Ros.

Mengikut Hajah Ros, beliau menyapu krim Doxtecream ini dua kali sehari. Waktu pagi dan malam.

Waktu pagi beliau menyapu krim ini masa nak solat Subuh, dan waktu malam ketika nak tidur.

Sejak beliau boleh ke masjid dan solat tak pakai kerusi, ada beberapa orang jemaah wanita bertanya ubat apa yang Hajah Ros pakai.

Beliau berkata, beliau tak makan ubat. “Saya guna ubat sapu je,” ujar Hajah Ros.

“Saya ceritakan pada mereka terus dia tertarik dan terus nak beli”, wasap Hajah Ros kepada saya.

Oleh kerana ubat ini mujarab, hari ini beliau beli dua botol lagi, dan satu daripadanya kawan masjid nak beli krim Doxtecream ini.

Bukan sahaja dah boleh solat, bahkan pergi bilik pun senang dan tak sakit lagi. Risau juga Hajah Ros takut terjatuh dalam bilik kerana sakit lututnya itu.

Testimoni Hajah Ros setelah menggunakan krim Doxtecream bagi sakit lututnya
Testimoni – wasap saya dengan Hajah Ros mengenai pengalaman menggunakan krim sakit lutut Doxtecream.

Cara Menggunakan Krim Doxtecream

Hanya tekan di bahagian atas Doxtecream dan kemudian sapu di bahagian lutut.
Picit di bahagian atas untuk keluarkan krim Doxtecream

– Untuk mengeluarkan krim Doxtecream, tekan dan picit beberapa kali botol Doxtecream.

– Letakkan cecair krim Doxtecream di atas tapak tangan.

– Sapukan krim tersebut pada bahagian anggota yang sakit – biasa di kawasan lutut atau mana-mana anggota yang sakit.

Video Cara Sapu Krim Doxtecream

cara guna doxtecream

Sedikit Mengenai Produk Doxtecream

Krim sakit lutut Doxtecream krim sapuan pada lutut atau sendi yang sakit.
Krim sakit lutut Doxtecream

Doxtecream ialah produk keluaran Malaysia dan mendapat KKM. Doxtecream selamat digunakan kerana ia dari bahan semula jadi.

Bahan utama ialah ekstrak daun ketumpang air dan rerama hijau – tumbuhan yang popular di kalangan orang Melayu sebagai ubat dan minuman mengurangkan sakit sendi dan lutut

Produk ini sudah empat tahun di pasaran. Doxtecream ialah produk hasil penyelidikan syarikat tempatan dan sebuah institut pengajian tinggi tempatan.

Kami banyak menerima maklum balas yang krim atau ubat ini sangat mujarab kepada pelanggan dalam meredakan sakit lutut dan sendi.

Penerangan lanjut mengenai produk ini bolehlah layari di sini:

Cara Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi dan Lutut Dengan Bahan Tradisonal

Ada Yang Sakit Lutut Dan Susah Nak Solat?

Cara Order Krim Sakit Lutut Doxtecream

Mereka yang sakit lutut ketika solat, susah nak rukuk dan sujud boleh mendapatkan stok daripada saya.

Harga: RM90.00
Pos laju & kendalian: RM9.00
Jumlah: RM99

Untuk order klik sini untuk wasap: Saya Nak Order Krim Doxtecream

Atau hubungi saya Rahaman 0133661242 atau abdrahaman@gmail.com

Sakit Lutut Kanan Macam Mana Nak Pergi Umrah?

Cara Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi dan Lutut Dengan Bahan Tradisonal

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini

Daun Ketumpang Air Untuk Kurangkan Sakit Lutut Sendi dan Saraf

Daun Ketumpang Air dan Rerama Hijau Yang Telah Dikomersilkan Menjadi Doxtecream

Adakah anda tahu daun ketumpang air didapati tumbuh meliar dan telah digunakan secara tradisi bagi mengubat penyakit sendi, sakit lutut dan sebagainya?

Pokok Ketumpang Air dan Rerama Hijau – Sumber Herba Yang Berpotensi Masih Belum Diterokai Sepenuhnya

pokok atau daun ketumpang air sebagai bahan mengubat pelbagai jenis penyakit
Pokok Ketumpang Air

Ketumpang air juga dikenali sebagai sireh cina di makan dan diminum air rebusannya bagi membantu dalam menghilangkan sakit sendi, sakit otot, sakit saraf, gout dan kencing manis.

Pokok Rerama Hijau

pokok rerama hijau adalah bahan asli yang mampu merawat penyakit sendi dan otot
Pokok Rerama Hijau

Tanaman di atas tumbuh meliar mempunyai rahsia dalam merawat penyakit secara tradisional. Daun ini bukan sahaja sebagai makanan tetapi daun yang kaya dengan antiosidan sangat sesuai bagi merawat sakit sendi, kencing manis dan gout.

Hasil Penyelidikan Terhadap Ketumpang Air dan Rerama Hijau

Video mengenai khasiat daun ketumpang air dan rerama hijau dalam mengubat sakit lutut dan sakit sendi. Video juga menerangkan penghasilan krim Doxtecream.

Tidak sia-sia hasil kerjasama penyelidikan antar syarikat tempatan dan sebuah universiti terhadap dua tanaman di atas yang hidup terbiar – rupanya menyimpan rahsia dalam bidang perubatan.

Video di atas menceritakan segala-galanya.

Daun ketumpang air berupaya menyembuh atau mengurangkan sakit otot dan sakit lutut terutama orang perempuan yang berumur 40 tahun ke atas.

Pengkomersialan Daun Ketumpang Air dan Rerama Hijau

Sebuah syarikat tempatan Emzi Holdings Sdn Bhd telah berjaya mengkomersialkan dua tanaman di atas menjadi bahan perubatan tradisional.

Daun rerama hijau kaya dengan bahan anti oksijan mempunyai keistimewaan yang dapat membantu mempercepatkan pengurangan sakit lutut dan sendi.

Memperkenalkan Krim Sapuan Doxtecream

Doxtecream ialah produk sapuan yang mengandungi gel hybrid yang bertindak sebagai agen bagi membawa ekstrak daun ketumpang air dan daun rerama hijau dan menyerap terus ke dalam kulit.

Kesan kelegaan sakit sendi dan otot dapat dirasai seawal 3-5 hari bergantung kepada tahap kesakitan dan lamanya mengidap.

Bahan minyak kelapa dan methol ada terdapat dalam Doxtecream bagi sebagai agen anti-fungi dan memberi rasa dingin, selesa dan sedap pada kulit.

Video Tunjukkan Cara Guna dan Sapu Krim Doxtecream

Cara Mendapatkan Krim Doxtecream

Doxtecream dibuat dari ekstrak daun ketumpang air dan rerama hijau yang telah dikomersiakan.
Krim Doxtecream bagi mengurangkan sakit sendi dan otot. Doxtecream mengandungi ekztrak daun ketumpang air dan rerama hijau.

Mereka yang berminat bagi mengetahui dan mahu mendapatkan krim Doxtecream sila layari pautan berikut:

Cara Mengurang dan Menghilangkan Sakit Sendi dan Lutut Dengan Doxtecream

Sakit Lutut Ketika Solat, Ada Ubat?