Sale!

Ubat Gatal Kulit Kemaluan Celah Kangkang Peha

RM127.00 RM109.00

Krim Rawatan Kulit Ozpure
Krim Rawatan Alergi

Ozpure ialah krim sapuan pada kulit bagi menghilangkan gatal alergi pada tangan, kaki dan bahagian badan yang lain

Description

Ubat Gatal Kulit Kemaluan Celah Kelangkang Peha Dengan Berkesan

Dah puas cari ubat gatal yang paling berkesan? Tak jumpa-jumpa?  Tergaru di sana, tergaru di sini, tergaru kat celah, tergaru kat celah kangkang.

Gi klinik dan farmasi pun tak berkesan? Baik sekejap sahaja, lepas tu gatal balik.

InsyaAllah kami nak kenalkan ubat gatal Ozpure. Sejak 3 tahun kami jual Alhamdulillah dan banyak yang berjaya. Kami akan tunjukkan testimoni.

Kelebihan krim gatal Ozpure ada yang terasa keberkesanan seawal 3 hari. Yang pertama rasa dah tak gatal, rasa berangin dan sejuk – rasa selesa giler.

Sebut sahaja apa jenis gatal, banyak pelanggan yang dah berjaya dan puas hati.

Ubat Gatal Kulit – Macam Jenis Gatal Kulit

Gatal kulit ini ada macam-macam. Ada gatal kulit tapi tak tahu jenis gatal kulit.

Yang biasa gatal tangan, gatal kaki dan gatal kat kepala, gatal belakang dan gatal peha.

Gatal ekzema pun banyak terutama bayi dan kanak-kanak. Orang dewasa pun banyak gatal ekzema. InsyaAllah, krim kulit Ozpure boleh pulihkan. Tapi kena sabar sikit, sebab dia gatal yang paling sukar nak ubat.

Gatal alergi pun banyak juga. Biasa alergi tak boleh ubat. Tapi gatal alergi banyak yang kata bagus selepas guna Ozpure.

Gatal Kemaluan, Faraj, Vagina, Zakar dan Telur

60% pelanggan sejak ubat gatal ialah mengidap gatal kemaluan atau alat sulit. Macam-macam nama kawasan sulit ini – gatal kemaluan, gatal faraj, gatal vagina. Yang lelaki gatal zakar dan gatal telur.

InsyaAllah ubat Ozpure boleh tolong hilangkan gatal kawasan sulit wanita dan lelaki.

Gatal Celah Kelangkang atau Celah Kelengkang

Termasuk dalam ketegori celah kelangkang termasuklah gatal peha, gatal celah-celah peha.

Berdasarkan pengalaman pengguna, mereka sapukan krim Ozpure ini kepada bahagian kulit yang kena alergi sebelum memakan seafood. Jadi semasa dan selepas makan seafood mereka tak rasa gatal.

Cara Gunakan Krim Ozpure

Satu set ozpure mengandungi krim Ozpure dalam botol dan sabun. Air sabun Ozpure digunakan bagi mencuci kawasan gatal.

Selepas kulit dikeringkan baru disapu krim ozpure. Sapu dua kali sehari, pagi dan petang.

Apa itu Krim Ozpure

Krim Ozpure datang satu set, iaitu krim dan sabun. Krim dan sabun Ozpure ialah produk yang diperbuat daripada minyak zaitun. Sudah berada di pasaran lebih tiga tahun.

Krim dan sabun selamat digunakan kerana ia telah mendapat kelulusan KKM.

Produk ini diusahakan oleh seorang usahawan Melayu dari Petaling Jaya, Selangor.

Kesan Gigitan Nyamuk Pada Bayi – Tip Hilangkan Gatal
Kesah Benar Gatal Celah Kelangkang Peha Kena Kurap Berkurangan Dengan Ubat Ozpure

 

Advertisements

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Ubat Gatal Kulit Kemaluan Celah Kangkang Peha”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.